søndag 1. mars 2009

LITT OM MEG SELV

For de som har lyst til å vite litt mer om meg! :D

Jeg heter Stine, hvis du ikke har fått det med deg enda! :) Jeg er 16år og går på Marikollen ungdomsskole i 10a, og stortrives utrolig nok. :p Synes det er ganske kjekt på skolen, med tanke på at jeg får se alle de herlige vennene mine hver dag. :-)

Når jeg snakker om skole, så skal jo jeg begynne på videregående til høsten, og jeg har søkt på U.pihl Idrett på førstevalg. Syns det har vært ganske vanskelig å søke, siden jeg har vært ganske usikker å sånn, men jeg tror Idrettslinjen hadde vært bra. Håper jeg kommer inn! :-)

På fritiden spiller jeg fotball for Bergen Nord/Hovding sitt elite lag, og det siste året har jeg spilt en del med damelaget også. :) Har tenkt masse på å bytte klubb, siden Bergen Nord ikke akkurat er den klubben som satser mest, :-) men, vi får se hva tiden bringer! hehe :D

Utenom fotballen spiller jeg gitar også, som jeg har spilt i ca.6 år, også prøver jeg å sette av så mye tid som mulig til vennene mine og kjæresten min, Christer, som er helt fantastisk! <3 Vi har vært sammen i litt mer enn to uker, og jeg føler jeg bare faller mer og mer for han! :p Herlig <3

Hvis dere lurer på noe mer, så er det bare til å spørre! :-) Kom med forslag til hva jeg kan skrive om også, hehe, jeg er ikke så veldig flink! :D

Sees :D


2 kommentarer:

  1. jeg har også søkt på idrettslinjen på u phil. woho :D

    SvarSlett
  2. har du? :D blir gøy hvis vi kommer i klasse! :D hehe :D

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3