lørdag 7. mars 2009

DAGEN MIN IDAG

Den har vært utrolig bra! :D

Idag har jeg vært på Salhusbanen i noen timer. Jeg var med Christer, Steffen E, Cristian, Marius, Stefan, Helge og Henrik Nyland. Det var kjempegøy. :D Vi spilte lag i begynnelsen, men det var nesten ingen som orket å gjøre noe, så vi spilte tomans-cup med dukkemål i stedenfor, inne i midtsirkelen! :D
Men til slutt ble det så kaldt at vi måtte gå hjem!


Når jeg kom hjem hadde jeg tenkt til å ta en god og varm dusj, siden jeg frøs så masse. Klarte ikke engang å ta av meg, måtte få hjelp av storesøster ^^ hehe, men Stefan hadde komt hjem før meg og dusjet altfor lenge, så det var KUN kaldt vann igjen! :( uffuff :p Neste gang skal jeg dusje først! :D

Når mamma kom fra jobb laget hun taco, så spiste vi middag! :D Og etter middagen kom Christer bort. <3
Først spilte vi Guitar Hero, og jeg knuuuste han! :D Så så vi en film som het 'After the Sunset' med Pierce Brosnan. :p Jeg syns den var ganske bra! :D Veldig koselig kveld! <3 :*

I morgen skal jeg se kamp på Salhusbanen klokken ett! :D A-laget til Bergen Nord skal spille mot Oreon. :) Blir sikkert gøy kamp det. :p




Her er ett vakkert bilde av meg :D



GOD NATT OG SOV GODT! :D

4 kommentarer:

  1. Neste gang skal eg knuse deg! -.- :D

    SvarSlett
  2. yeaah, you wish! kanskje jeg lar deg vinne! :D

    SvarSlett
  3. Ja, det var iiiiskaldt vann!!:S:S

    SvarSlett
  4. hehe, det var verst for meg! siden hele meg alerede var is! xD :D

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3