fredag 6. mars 2009

MORGEN FUGLER?

Det er vinterferie, men likevel skal folk på banen klokken 11.00! :p

Nå skal jeg hvert øyeblikk på Salhusbanen. Venter på at Christer skal komme først. :) Steffen E, Helge, Cristian, Stefan og Marius er der nede nå! :D De gikk ned klokken 11.00 i dag! :o Syke folk! Vedder på at de er gjennomvåte hele gjengen, siden det har regnet så mye! -.- og nå snør det i tillegg! :D jaja, det blir sikkert gøy! :D Håper de skal være der en stund til.
Gleder meg til middag, skal ha taco idag! :D NAM NAM! :p


Hva skal dere idag? :-) Noen som har lyst å fortelle meg det? :-D

14 kommentarer:

  1. Jeg kan fortelle!
    Jeg skal være med Fredrik senere :D hehe

    SvarSlett
  2. Så koselig! :D Dere må kose dere <3

    SvarSlett
  3. Taco'en var kjempe god!:)
    hehe:P

    SvarSlett
  4. dust :D hehe, bildene var konge :D

    SvarSlett
  5. ja, sykt tidi:P:P

    SvarSlett
  6. hihihihi :D ja, legger kanskje ut i kveld :D

    SvarSlett
  7. LEAVE BRITNEY ALOOONE!

    SvarSlett
  8. jeg skal se på film

    SvarSlett
  9. Så gøy! :D Hvilken film skal du se da? :D

    SvarSlett
  10. john tucker must die (H)

    SvarSlett
  11. Hei :D eg skal absolutt ingenting
    =D haha

    SvarSlett
  12. John Tucker must die er kanonbra! ^^ har sett dem et par ganger! :D

    Kjedelig fredagskveld for deg da! ^^ :D Du kan se på norske talenter! :p Eller senkveld! :D hehe :-D

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3