fredag 27. mars 2009

JOAKIM, DU ER EN KNUPP!

Olala :D

Her en dag var jeg innpå Joakim sin blogg, så spurte jeg om han kunne lage en header til meg, siden jeg er så dårlig på sånt! wiiii, og nå har han gjort det! :P Syns den var døds kul.. :p hehe!
Tuusen takk Joey :D <3


Mens jeg er her inne kan jeg vel skrive litt om uken.. Har ikke vært så flink til å holde bloggen gående pga mye trening! Og de gangene jeg har vært hjemme har jeg vært så sliten og ikke orket å blogge. :p

Som sikkert et par stykker vet nå, så har jeg trent sammen med Åsane denne uken. Har kanskje tenkt å bytte klubb fra Bergen Nord/Hovding. Av forskjellige grunner egentlig, men mest fordi Åsane er en klubb som er bra hvis en har tenkt å satse på fotball. :-p
Skal spille Sting/Bkk cup med de i morgen, så får jeg se hvordan det går! :) Gleder meg, og håper det går bra! :)

I morgen kveld/natt skal jeg spille vennecup i Nordhordlandshallen sammen med min kjære Myggen som jeg har tilbrunget mesteparten av uken sammen med, og Marit, Line, Lena, Sandra, Kaja og Renate (?) tror jeg! :-D Og vi har selvfølgelig kalt oss Magnussene og Myggen! <3 Blir dødsgøy! :D

Senere i kveld skal jeg og Myggen til Ingeborg! :-) Blir koselig <3

Savner deg nå Christer, så sykt masse! Gleder meg til å være med deg igjen! <3 Elsker deg <3

HVA SKAL DERE IDAG ? <3

5 kommentarer:

  1. Jeg suger også når det gjelder å lage header xD

    SvarSlett
  2. Lykke lykke til med kampene i helgen!!:D
    hadde vært sykt kult med sydentur, enten snart eller senere:P

    syns headeren din var dritkul!!XD

    SvarSlett
  3. Har hatt en super helg med dich! <3 skjøøøønar du ?:D
    :*

    SvarSlett
  4. jaaaa! Eg skjønnar!!
    Men skjønnarskje at vi klarte å være våken så lenge :D <3<3 :* (L) (K)

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3