mandag 16. mars 2009

TRØTT HELG!

Har vært kjempetrøtt hele helgen -.-

Det har vært en kjempe gøy helg, ikke noe å si på det, og jeg har gjort masse gøy! Men har vært så sykt trøtt og sliten!! :p I uken trente jeg hver dag utenom fredag, og på onsdag trente jeg to ganger! Pluss gymtimene og tentamen på fredag! hehe, føler jeg haar god grunn til å være sliten! :p jaja

På fredag var jeg hvis ikke dere har fått det med dere i besøk hos Mari! Det var kjempe kjekt! :p I begynnelsen av besøket fikk vi smoothie, vet ikke hvordan jeg skriver det! Men hvertfall, så skulle jeg og Karoline drikke det så fikk vi det utover hele fjeset, ikke spør! :D så skulle vi ut på doen å tørke det vekk, så hadde hunden til Mari bæsjet i gangen! :p Trodde jeg skulle dette om av latter! :p hahahh! :D sykt morsomt!

På lørdag var jeg å så kamp på salhusbanen klokken tolv, hvor junior laget til Bergen Nord vant mot NBK (?) tror jeg! Det var gøy kamp, for det var så fint vær ute! :D hehe
Etter kampen så jeg Manchester United bli knust av Liverpool sammen med mange Manchester supportere i klubbhuset på Salhusbanen! :D Driiiiitgøy! Men må innrømme at første målet som Ronaldo scoret på sraffe, overhodet ikke var noe gøy! :p hehe, kjente tårene nesten kom frem!

Senere på dagen var jeg med Christer! <3 Vi spilte basket og fotball i bingen! Og jeg knuste han nok en gang! :D haha :* Etterpå gikk vi inn til meg! :D
Senere på kvelden kom Astrid til meg, for hun skulle sove der, og det var kjempekoselig! <3 Egentlig skulle vi spille kamp mot Hordabø på Mhølenpris klokken 10.00 på idag, (Sentrums Cup) men Hordabø kunne ikke stille lag, og derfor slapp vi å stå opp klokken åtte, så vi var våken og la oss ikke før fem over halv fire! :D hehe <3

Idag (søndag) var vi en tur på Salhusbanen å så junior laget til Bergen Nord tape 7-5 mot Øygard! :) Det var en kjedelig kamp, og det var kaldt og det blåste masse! :D Når vi kom hjem var vi på dataen og spiste snop og tok bilder! :-D Det var morsomt! :-p I syv-tiden kjørte vi Astrid hjem, og jeg gikk på Salhusbanen nok en gang for å se min lillebror spille Varegg Cup! ;) Altså Bergen Nord 94 mot løv Ham 93! :D Bergen Nord tapte ufortjent (etter min mening) 1-0 mot Løv Ham, men det var sykt bra innsats av de! :) Hadde det gøy på sidelinjen hvertfall! ;) hehe <3

I morgen har jeg fri, eller forberedelsesdag til engelsk tentamen, så tenker jeg kommer til å sove lenge! :D Blir deilig! ^^ Så skal jeg på trneing på Leikvang klokken kvart på åtte om kvelden! :) Blir gøy! :D






Hva har dere, kjære lesere, gjort i helgen? :-)

Sov godt alle sammen ! :D



2 kommentarer:

  1. hvorfor i alle dager skulle dere helle drikken utover hele fjeset? gjorde dere det?:P

    SvarSlett
  2. Vi skulle ikke det! Vi trodde det var is, at det ikke var flytende, så vi helte litt for fort! :p så fikk vi alt utover fjeset -,- :D haha

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3