mandag 2. mars 2009

FILMKVELD MED GUTTENE

Alltid like koselig :D

I syv tiden idag, eller blir igår nå, kom Cristian, Øyvind og Marius ned. Dødskoselig. :-D Marius kom litt senere enn de andre, så vi satt på dataen når vi ventet, og da laget vi blant annet nettby til Øyvind. Ble inspirert av en dvd når vi skulle lage kallenavn til han, og endte opp med at vi kalte han "Ladiekiler". hehe, kanonbra navn. :-D Når Marius kom satt vi litt mer på dataen og hørte på musikk, så satt vi på filmen "Ladykiller" (som var dvd-en vi ble inspirert av) :D Filmen var dødskjedelig, hehe, jeg tror ikke noen fulgte så masse med! :p

Så begynte vi å kødderinge til folk. :p Sinsykt morsomt! Av forskjellige grunner kan jeg ikke si hva vi sa og hvem vi ga oss ut for å være. (A) :D hehe, da blir jo all moroen ødelagt! :-D

Etter de koselige telefonsamtalene satt vi på en dødsskummel skrekkfilm! Har aldri opplevd noe lignende! Noe så skummelt! NOT! :D den var dødsteit den også, hehe, men vi så den ferdig.. :p


Noen som har noen bra film tips? :D

Imorgen skal jeg være med min kjære Christer! :D Gleder meg enormt masse, er nesten en hel uke siden jeg har sett han! :O :D <3


God natt og sov godt alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3