tirsdag 24. mars 2009

LIGNINGER MED EN OG TO UKJENTE? -.-

Hva faen, vi har ikke lært halvparten av det vi skal kunne!

Jeg må beklage språket, haha! men vi har hatt nærmere 7 lærere i matte den tiden vi har gått på ungdomsskolen! Og med det menere jeg at det aldri har vært noe skikkelig opplegg, og vi har neste ikke lært noenting! jeg har i hvertfall ikke det.. -.-
Vi fikk et ark hvor det stod hva vi måtte kunne til tentamen, og når jeg var ferdig var det minst 10 punkter jeg ikke kunne.. ååhr, irriterer meg. Vi har ikke fått forberedelsesdag engang! Forberedelsesdag får vi kun til nynorsk, bokmål og engelsk tentamen - som om det er så j* mye å øve til? -.-

jaja, nok om tentamen! jeg overlever sikkert. :p
Jeg har ikke orket å blogge siden søndag, siden vi røk ut på straffer i semifinalen mot åsane i Åsane Cupen, og humøret mitt har ikke vært på topp etter det! :)
Men nå er det oppe igjen, og jeg blogger. wohoo! :D

Bilde fra Åsane Cupen :)

På skolen i dag hadde vi en test i samfunnsfagen hvor vi skulle plassere alle statene i USA på et kart! Jeg klarte alle tror jeg! (H) *stolt* haha :D håper jeg får 6'er ! ^^

Men nå skal jeg opp til Myggis! Blogger kanskje når jeg kommer hjem fra trening senere! <3

Ha en trivelig dag! :-D

3 kommentarer:

  1. Helt enig med deg om det med tentamen, ååååårh. Det er så umotiverende, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg kommer opp i eksamen i matte :-( Bare tanken gjør meg gaaaaaaaal!

    SvarSlett
  2. Ikke jeg heller! Håper virkelig at jeg ikke kommer opp!
    Kommer jeg opp i matte eller fransk er jeg dead!!! :D hehhe :-p

    SvarSlett
  3. du er verdens kuleste! woohooo ;D(L)

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3