mandag 16. mars 2009

ENGELSK FORBEREDNINGS DAG!

Kjempe kjempe kjempe kjempe kjempe gøy!

Idag stod jeg opp i 10 tiden! Jeg hadde tenkt at jeg skulle prøve å gjøre en bra innsats med å lese igjennom hele engelsk tekstheftet som var lagt ut på Itslearning. Jeg tok med meg dataen og ruslet ned i stuen, slo på TV'en og campet i sofaen med et glass saft og et teppe! :) Ikke lenge etterpå sovnet jeg tror jeg! :D Hadde ikke slått på dataen engang, og jeg våknet av at Christer sendte en melding i ett tiden. :p <3 haha!
Da fikk jeg litt sjokk. Trodde jeg hadde forsovet meg til skolen og jeg begynte å stresse sykt med en gang, men så kom jeg på at jeg hadde fri! xD heh....


Nå har jeg akkuratt begynt å lese heftet, og skal lese igjennom alt sammen! Så da kan jeg ikke sitte å blogge! ^^


ØNSK MEG LYKKE TIL I MORGEN DA! :D

6 kommentarer:

  1. ops my bad!:P
    du er jo ferdig no:D!

    SvarSlett
  2. Tulling! :D Lag spørsmål til Mia du!!! :D <3
    eller så poster jeg videoen av når du gjesper! (A) :D (6)

    SvarSlett
  3. æææææææææ! OMG! kulan no(A)<3<3<3
    greit din LØK! skal lage et spørsmål jeg ^^ (K)

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3