torsdag 5. mars 2009

TWO IN ONE

Fikk desverre ikke blogget i går, but who cares :D

I går var jeg med Christer. wii <3
hehe, først var vi en liten tur på senteret, trenger ikke nevne hva vi gjorde der! :D Etter det tok vi bussen hjem til meg, hvor vi var i noen timer før han måtte på trening kvart over syv!! :( Så forlot han meg sånn at jeg kjedet meg dødsmasse resten av kveelden! :)

Idag har jeg bare slappet av og ikke gjort så masse. Var på trening fra 19.45 til 21.15 på Salhusbanen. Har jo hatt hjernerystelse, så har ikke trent på nesten to uker! Har aldri savnet å trene så mye tror jeg, og det var sykt herlig få beveget litt på sjelettet! :)

Fy søren! Jeg satt og bladde gjennom alle kanalene på TV'en idag. - noe jeg ofte pleier å gjøre når jeg kjeder meg! De sender de samme filmene og de samme programmene dag ut og dag inn! Dødsirriterende -.- her prøver jeg og finne noe gøyt å se på, så er det bare gamle filmer og gamle episoder som bare han der oppe vet hvor mange ganger jeg har sett før!! Skikkelig frustrerende! :p hehe, til alle dere TV folk! Skaff noe nytt og gøyt! :D Er lei av repriser og drit hele tiden! :D

GOD NATT!! :D



3 kommentarer:

  1. jeg bryr meg! :D Jeg leser den, så bare til å skrive stine . hehe <3

    SvarSlett
  2. Takk Mia! :D Jeg leser din og <3 hehe :p

    SvarSlett
  3. bra du leser den. woho :D hehe. du er flink!

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3