lørdag 21. mars 2009

Åsane Cup 2009

VI ER I SEMIFINALEN

Idag har vi spilt Åsane Cup! Sykt gøy, men sykt slitsomt også!
Vi møtte alle sammen kvart på ni. Ikke jeg! Av forskjellige grunner egentlig, som foreksempel at jeg er veldig trøtt om morgenen og klarer ikke stå opp i tide. Men i hvert fall så spilte vi 3 kamper. I første kampen spilte vi mot Flaktveit og vi vant 4-0. Greit resultat for å være første kampen. :p I andre kampen spilte vi mot Tertnes, og vi vant 5-1. hehe, i andre omgang fikk vi beskjed om å kun ta to tuch, siden vi hadde så bra kontroll og alt, men tror det ødelagte litt.. Alle ble opphengt i det med to tuch, og vi fikk ikke ballen der vi ville! haha :D morsomt, men vi vant hvertfall! I den siste kampen mot Fotlandsvåg, vant vi 3-2..... Og jeg gidder ikke skrive noe om den kampen.. har aldri vært med på noe så dårlig før. xD jaja! flaut var det uten tvil selvom vi vant. :)
Imorgen er det semifinale mot Åsane i 11-tiden på Myrdal! KOM Å SE! :D

Senere på dagen var jeg på Myrdal og så junior laget til Bergen Nord kjempe seg videre til semifinalen i åsane cupen! De vant 3-1 over Åsane. :-)
woooohooo! Gratulerer til dere óg oss! :D


Nå sitter jeg og spiller gitar faktisk! :D Samtidig som jeg blogger! :D Ikke dårlig, hæ? :D
Spiller på 'sober' med Pink! (H) Syns den er litt kul på gitar! :D

PEACE OUT! :-D

2 kommentarer:

  1. lykke til da. du er vel å spiller nå kanskje.. var flink å spille piano igår:P men kom ikke helt på ka sang det var:P:P

    SvarSlett
  2. takk ;) ja! men vi røk ut! tapte på straffer mot åsane jæævlig kjedelig!
    det var Mad - Neyo ;)

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3