onsdag 25. mars 2009

THE END

Endelig ferdig med tentamen!

Ååh, det er deilig å være ferdig nå. :) Det gikk helt greit syns jeg! Svarte på alt og fikk sett godt igjennom alt sammen før jeg gikk. Jeg syns den var litt kort. :p Før har jeg sittet til ti på halv to, men nå satt jeg til kvart på tolv tror jeg! :-)

Jeg vet ikke hva jeg skal finne på idag. Christer har dratt på klassetur til myrkdalen og skal være der til fredag, så han kan jeg ikke være med! :) kjiiiiiiipt! :/ :p Jeg skal på trening kvart på åtte i kveld også, men det er jo en eeeeevighet til! :p


Skal spille kamp i vestlandshallen klokken åtte på søndag! For de som er interessert i å se oss spille er det baaare til å komme! :D haha!

Hva skal dere idag? Noen som vil fortelle? :-D

Er det noen som vet noen bra sanger?? :D

SNAKKES! :-D

4 kommentarer:

  1. Mors Rebeller - Vennskap

    Gammel men fiiiiiiiiiiiiiiiiiin :D

    SvarSlett
  2. ja, den er sykt fin! :p Har hørt på den hele uken nesten :D haha

    SvarSlett
  3. Lady Gaga, f.eks Paparazzi og love game:P eg syns de e kul vertfall:P

    SvarSlett
  4. Artic monkeys og Vampire weekend!! =D

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3