onsdag 18. mars 2009

MY DAY

Konge dag!

Det var så sykt deilig å legge seg i går kveld når jeg visste at jeg kunne sove leeenge idag. Vi hadde egentlig forberedelsesdag til nynorsk tentamen, som vi skal ha i morgen, men det er ikke så masse å forberede seg til uansett! :p
Jeg sov til litt over ett, så stod jeg opp og stelte meg, så kom stefan fra skolen, og så måtte jeg lage middag til han! -.- :D
I fem tiden skulle jeg egentlig på banen med Tor, Marius og Cristian, (fordi vi skulle se 94 kamp kl 18.15), men siden jeg selvfølgelig klarte å sovne når jeg skulle se den nyeste episoden av One Tree Hill på
www.surfthechannel.com , så kom jeg ikke før nesten halv seks! :D

Bergen Nord spilte mot Smørås, og de vant 4-1! Er imponert over innsatsen til Henrik Hordvik og Glenn Mjelde Håberg, hehe, syns de to jobbet som noen guder idag! :p

Etter kampen hadde jeg trening selv, og det var gøy! :D Oppvarmingen var gøyest idag! :p Litt slapt, men fikk snakket masse! :D wohhooo :D På slutten spilte vi lag! Helt greit egentlig.

Hva har dere gjort på idag? :-)

Mens jeg var hjemme og 'forberedet' meg til norsken, hørte jeg masse på country musikk! (H) Sykt bra egentlig. Vet ikke om det ér country egentlig, men det hørtes sånn ut, og to artister som gikk masse igjen var Taylor Swift og Keith Urban! :p haha!

Hvilken musikk foretrekker du?

Taylor Swift og Keith Urban

Jeg hopper til køys nå! :D God natt folkens!

6 kommentarer:

  1. aldri verden om du la deg ti over halv 12 ! :O <3

    SvarSlett
  2. jadda! enda et mislykket innlegg!:b
    haha!:D:D tullar, du er flink å skrive honeybunny!!!:*:*

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3