mandag 30. mars 2009

LANG, SLITSOM MEN GØY FOTBALLHELG

Fredag 27.03.2009
På fredag var jeg med Ingeborg og Myggen. Vi var hos Ingeborg og spilte buzz, så på TV og koste oss! Vi ringte Anders litt senere også kom han bort. Når han kom laget vi mat! :D Kylling og pomfri, og sitron vann med maaaaaasse sitron i! :D
På lørdag skulle jeg og Myggen spille BKK Cup så vi gikk hjem til Myggen og sov, og vi måtte opp klokken ti på syv om morgenen. :)

Lørdag 28.03.2009

Spilte BKK Cup med Åsane idag. Vi vant alle kampene, og var klar for kvartfinale om søndagen! Om kvelden/natten skulle jeg spille nattcup/venncup i Nordhordlandshallen med Line, Marit, Sandra, Renate, Myggem, Sigrid og Kaja. Vi vant hele greien! :D Dødsgøy, men jeg var sykt sliten og trøtt etterpå. :)
Jeg og Myggen gikk hjem til Mia etter cupen, (vekket henne midt på natten, hadde skikkelig dårlig samvittighet etterpå!) haha, uff! Der sov vi i ca 4 timer før vi måtte opp igjen for å spille BKK Cup. :)

Søndag 29.03.2009

Idag spilte vi oss helt til finalen. Vi vant 3-2 mot Fyllingen i kvart finalen og 3-0 i semifinalen mot Arna Bjørnar. Så var vi klar for finale mot Gneist på Stemmemyren klokken fem. Det gikk ikke som vi hadde håpet. Vi tapte 1-0! :( Kjipt var det! :/ :p
Etter premieutdeling kjørte jeg rett til Vestlandshallen hvor jeg skulle spille kamp med Bergen Nord sitt damelag, men jeg spilte ca 10 min pga jeg var så sliten! :D Vi spilte mot Baune, og kampen endte 2-2! :)

Mandag 30.03.2009

Skikkelig trøtt dag, egentlig. Jeg var på skolen, men var ikke helt 'til stede' , skjønner du? :D
Hadde testing i basketball i gymmen, hvor vi skulle teste lay-up og jump shot! Drit kjedelig, for det gikk dødsdårlig.. -.- :D
Klokken seks var jeg på trening, og det var kjempegøy! :)

Nå skal jeg sove, for jeg er kjempe trøtt og helt utslitt! :-) Gleder meg mer og mer til påskeferien, da skal jeg slappe masse av og bare være hjemme! :)




Hva har dere gjort i helgen? Og hva skal dere i ferien? :-D

GOD NATT ALLE SAMMEN! :-)

3 kommentarer:

  1. har gjort mye av det samme som du har gjort. så fikk jeg være med Fredrik litt på søndag etter finalen :D
    i påskeferien så skal jeg på treningsleir (som du sikker vet) også når jeg kommer hjem skal jeg bare slappe av og finne på gøye ting med folk <3

    SvarSlett
  2. For en HELG vi hadde:P!
    men var veldig gøy da:D<3
    skjøøøønar du ?? ^^
    I påskeferien skal jeg slappe av og spise snop:D <3<3

    xoxo Caroline girl <3

    SvarSlett
  3. jaaaaudåå! Vi skal slappe av og spise snop sammen! :D:D Eg skjøøønnar!! :D:D
    Off, jeg er så sykt sliten nå! Skal bli så herlig med ferie! ^^ :D <3

    xoxo Stine girl <3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3