onsdag 1. april 2009

GOD DAG

Snart kamp, så trening!

Idag skal jeg på kamp med min lille bror, de skal spille siste kampen i vinterserien mot Skogsvåg.. Det er 'finale' om førsteplassen. De som vinner kommer på første plass. :) (?) mener jeg hvertfall! :D
Håper at Bergen Nord vinner. :-)

Siste uken har det vært mye frem og tilbake for meg. Jeg har trent masse med Åsane, for jeg har kanskje tenkt å bytte klubb.. Men det er sykt vanskelig. Det har vært så masse rot i Bergen Nord, ingenting har fungert (syns jeg), og det meste har vært gaaaanske uorganisert.. Men nå ser det ut til at ting kommer til å ordne seg (sier folk hvertfall), vet ikke om det skjer, men hvis det skjer, så blir jeg nok i Bergen Nord et år til. :) Håper egentlig det, for jeg liker folkene der veldig godt! meeeeen, ja! vet ikke hvordan jeg skal forklare alt sammen, så jeg bare slutter å skrive! :D Så får vi se om jeg skifter klubb eller ikke.. Skal ta meg en prat med trenerne på treningen idag! :-)
wiiii, skal på ball 21.april med U.puhl, Tertnes og Åsane VGS!! <3 Gleder meg sykt! :-)

Men nå må jeg skyndte meg! :D Skulle egentlig møte Tor på banen klokken fem! :D Men det har jeg ikke sjans til å rekke! :D heheheh :D


Her er et bilde fra nattcupen på lørdag/søndag! :-D

SNAKKES I KVELD :-D

2 kommentarer:

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3