torsdag 2. april 2009

MORNINGS

Hjemme fra skolen!

Nå sitter jeg på sofaen med TV'en på, i pysj, med applsinjuice og youghurt! :p Skal ikke på skolen i dag. Er så sykt sliten i kroppen, for det har vært så mye fotball og stress i det siste, så jeg blir hjemme for å slappe av litt idag. :) Skal spille kamp halv syv mot NBK/Kvernbit, og den vil jeg selvølgelig være opplagt til!

I går var jeg på kamp på salhusbanen. Bergen Nord gutter 94 spilte siste kamp i vinterserien mot Skogsvåg. Det var en spennende kamp! Første omgang gikk ikke så bra! De lå under 2-0, men i andre omgang løftet de seg, og klarte å putte to mål! :D woho! Og siden det var 'finale', og ingen hadde vunnet etter orinær tid, ble det ekstra omgang, 2x5 min! Ingen scorte da heller, så det ble avgjort på straffer! Bergen Nord vant!! :D Gratulerer gutter! <3

Men nå skal jeg se film tror jeg! Vet ikke hvilken jeg skal se, har så mange å velge mellom. Men det blir enten The Holiday med Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslet og Jack Black, Wedding Daze med Jason Biggs og Isla Fisher eller Definitely- Maybe med Ryan Reynolds, Isla Fisher, Derek Luke, Abigail Breslin, Elisabeth Banks og Rachel Weisz!




HA EN FIN DAG! SNAKKES :-D

3 kommentarer:

  1. de filmene har du lånt av meg..:P syns de er bra alle sammen eg..:)

    SvarSlett
  2. mye bedre å være på skolen å ha naturfag :)

    SvarSlett
  3. Jepp :p Jeg har kun sett Holiday da, men den er kjempegøy så jeg så den en gang til! :D hehe

    Ja, jeg tviler ikke Christer! :D <3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3