lørdag 25. april 2009

WHAT A BEAUTIFUL MORNING

Er helt alene hjemme, og kan gjøre whatever I want! :D

Skulle egentlig være med min lillebror på kamp idag, på Husnes (?) mener jeg det var, men orket ikke av forskjellige grunner.. Og det er sånn 3timers kjøring en vei! :p

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på idag. :( Hvis noen vil finne på noe med meg så send en melding, jeg er down på det meste! :D Akkurat nå hører jeg på full musikk og er litt på dataen og steller meg litt! :) Har ikke spist frokost enda, men det skal jeg! :D Er viktig å starte forbrenningen tidlig om morgenen, eller så er det noe i magen som blir skjevt. Mener å ha hørt dette et sted, men fra usikkre kilder! :D

Hva skal dere idag?

slenger inn noen bilder fra Norway Cup 2007! Gleder meg sånn til i år! :D


SNAKKES :-)

5 kommentarer:

  1. Så mange herlige bilder da :) I dag skal jeg bare slappe av hjemme hos kjæresten, se film, spise god mat og godis, ikke minst :D

    SvarSlett
  2. hehe, skal si du fikk startet forbrenningen tidlig i dag, stine! :D <3

    SvarSlett
  3. Blir sikkert koselig, Camilla! :D

    Jaaaaadda! men jeg pleier å spise til vanlig da! :D haha! <3
    Men du? Mamma sier du må bestille billetter til klokken 15.00 den 27.juni! :D :D <3 Hun snakket med Erik i sted! :D <3

    SvarSlett
  4. Fikk du ikke svaret jeg sendte på meldingen du sendte fra ukjent nr? :-D Nydelige bilder forresten, hihi.

    SvarSlett
  5. åja, nei! :P jeg sendte fra pappa sin mobil! :D haha, du har sikkert svart han! :p <3<3 men send på nytt da :D på min mobil :D <3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3