mandag 13. april 2009

LET THE SUN SHINE ON ME!

Påskeferien er snart ferdig.. :(

Har vært en sykt herlig uke! Har vært kjempe masse med Myggen! ååh, blir aldri lei av den jenten! hehe, :p finner alltid på noe gøy og sprøtt sammen. :D <3
jeg har gjort mye piss denne uken også, men gidder ikke skrive det her så hele verden får vite det! :D

Idag har jeg vært på Salhus med Siv, Amy, Myggen, Kaja, Elina, Nicoline, Astrid, Alex, Steffen E, Henrik Nyland, Marius.. Og Ingeborg var der en liten stund! :D Kjempe koselig. Og det er så nydelig vær ute! :D Blir så glad innvendig.. Er ikke så ofte det er godvær i Bergen! ^^ :D

Nå skal jeg se Brann kamp på TV! De spiller mot Tromsø idag på hjemmebane, jeg skulle egentlig på stadion, men orket ikke! :D Ble så mye stress med bussen og det! :p Etter kampen skal jeg på Salhus med Myggen (L) også skal hun sove hos meg i natt! :D GLEDER MEG! <3 grr <3

SNAKKES FOLKENS :-D

1 kommentar:

  1. Halå min bloggvenn :D !
    Postet akkurat bilde av oss to på bloggen, wohoo! Fortsett å skrive, love you :*

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3