torsdag 23. april 2009

KOSELIG BILTUR FRA KAMP!

Selvom vi tapte 3-0! :)

Jeg gidder ikke skrive så veldig mye om kampen idag mot Gneist. :p Vi spilte en kanongod kamp (syns jeg), men mot et bedre lag. Vi kunne/burde scoret i hvert fall et mål, men det er vanskelig når dommeren aldri blåser vår vei! :) Men sånn er det av og til! :D

Bilturen hjem var gøy! Caroline, Malin og Ida satt på hjem! Så fant jeg frem noen CD'er som jeg brente til sommerferien i fjor, og vi satt å sang og koste oss! :D woho! <3

Jeg gleder meg til i morgen! Skal absolutt ingen ting og det skal jeg utnytte! Finner sikkert på noe ute eller noe, men planen er å slenge beina på bordet og glo på TV og spise snop og slappe av! :D
Har trent sånn hver dag denne uken, og jeg merker jeg begynner å bli ganske sliten i kroppen! :)

På søndag skal min lillebror konfe seg, og vi skal ha familiebesøk om ettermiddagen! Det blir kjempekoselig, fordi det er så lenge siden jeg har sett alle sammen. :) Ser frem til det <3

Nå skal jeg spise litt, så skal jeg legge meg!

Ha en god natt alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3