tirsdag 21. april 2009

GØY SKOLEDAG!

Sånn helt seriøst, så koste jeg meg masse på skolen idag! :D

Når jeg våknet idag tidlig skinte solen og himmelen var knall blå! ååh, jeg elsker å stå opp når det er så fint vær! :p Det er mye gøyere å finne noen fine sommerklær i hyllen, en en kjedelig dongeribukse og genser.. :p Hvis dere skjønner! :D Jeg tok på meg en hvit shorts og en orange/rosa tunika lignende greie! Så tok jeg bussen til skolen.

På skolen hadde vi matte i første time. Vi var på dataen, holder på med excel, og idag fikk jeg det faktisk til! :D Dødsbra! I andre timen hadde vi fransk, og jeg og Ingeborg sitter helt bak i klasserommet med vinduet, og vi satt der bare å snakket og solte oss i solen! :p I tredje timen hadde vi samfunnsfag, og jeg fremførte prosjekt om Japan. Syns det gikk veldig bra, og jeg fikk karakteren 5. :D

Myggen kom ned på skolen, siden hun skulle til tannlegen, og da var det ikke vits for henne å gå på skolen etterpå, så hun var med i engelsktimen på slutten av dagen! :D Vi skulle skrive en historie, hvor det var minst 4 personer med, og jeg skal skrive den her! Ble ganske fornøyd med den! :D

GAY TRAGEDIE:
skuespillere; Jonas, Alex, Adrian, og Steven! (steffi banan)

STEVEN (Walking into the schoolpark, while he was looking at Adrian)
ALEX&JONAS (Running towards Steven) : Well hello there, handsome! We thought you were over Adrian by now? We saw how you just looked at him!
ADRIAN (He noticed that the guys were talking about him, and he got an emotional breakdown. His feelings for Steven was so strong he could not control himself anymore! He went towards them and bitchslapped Alex. Then he run away from the school crying, without knowing that Steven came after him.)
STEVEN : Adrian honey, come on! Don't do this to me!
JONAS (Hiding behind a bush)
ADRIAN : I'm sorry Steven! I can't take thos realationship anymore. (He kept running up to the Devils clip, and the emotional breakdown continued.)
STEVEN (Crying) PLEASE ADRIAN!!! Don't do it!
JONAS (CAME OUT OF THE BUSH) NOOO! Don't do it! I have feelings for you too! I know you love me too, deep inside!
ADRIAN (The breakdown reached the top level, and in the next second he jumped)

Skrevet av Caroline Banan og Stine Karate <3>Sick amazing grace bra historie, aiit? :D hehe, hvis noen har ideer om hvordan det skal gå med Steven og Jonas, er det bare til å komme med forslag! :)

Forresten så vant vi første seriekampen med damelaget! Vi knuste Fana 2, hele 10-2! :p

Her er noen bilder fra den dagen vi grillet hos Ane Maren og fra den dagen jeg og Caroline var modeller! :D





4 kommentarer:

  1. Får en psyko bitch historie :D:D<3<3!! digget den!!:D:D

    SvarSlett
  2. hahah, jeg og! :D Vi er rævgod :D <3

    SvarSlett
  3. (H)(H)

    Var det halv 7 kampen begynte i dag på salhus:D?

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3