søndag 19. april 2009

GOD MORGEN!

Næææææææt! :-D

Startet dagen idag med å trene sammen med 93 0g 94 guttene på Salhusbanen fra 11.00-13.00! det var nydelig vær ute, og treningen var kjempegøy! :D
Etter treningen stakk jeg hjem og dusjet, stelte meg og gikk bort til Ane Maren, hvor det var grillings! Kristina, Helena, Astrid og Malin var der og! <3
Vi grillet og spiste marsmellows, hørte på musikk, snakket og tok bilder! :D Dødskoselig! :-)

I fem tiden gikk jeg bort til Myggen, for hun skal sove hos meg i natt! I syvtiden gikk vi bort på Salhusbanen (igjen), og spilte fotball med Anders og Nilsen! Deretter gikk vi opp til meg og så film! Vi så The Ring, og helt på slutten fant vi ut at vi hadde sett The Ring 2! Woho! :p Koselig kveld i hvertfall! :D

Imorgen skal jeg og Myggen bli stylet både med klær og på håret, så skal vi bli sminket og så kommer det en fotograf som skal ta bilder av oss! :D Blir drittgøy! :p
Klokken 18.00 skal jeg spille kamp med damelaget på Salhusbanen, mot Fana 2, (tror jeg) :p
Det er første seriekamp. og jeg gleder meg enormt! :D Håper vi vinner! :D

Legger innpå bilder av dagen idag senere! :D

VI TYTES! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3