onsdag 29. april 2009

EN TIME FOR TIDLIG

woho, vi begynner halv ti i dag, når jeg kom var den kvart over åtte! :D

Men, jeg visste at vi begynte seint da! Måtte bare ta en tidlig buss for vi skal på konsert med skolen idag, og vi skal kjøre buss til, og den går 09.20 -.- hadde ikke rukket det hvis jeg hadde tatt en annen buss! :D
Jaja, jeg har i hvertfall fått spist frokost på skolen, tok meg en tur på butikken og kjøpte youghurt og bolle! :D NAM! =D
Nå venter jeg på at steffen skal komme, (han har samme problem med buss som jeg har, siden han bor i hordvik :D, og jeg skulle egentlig ta samme buss som han, meeeeen, jeg rakk den ikke! ;D

GOD MORGEN FORRESTEN! :D VI SNAKKES :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3