lørdag 4. april 2009

PÅSKEFERIE!

Endelig ferie igjen!

ååh, det er herlig å ha påskeferie. Jeg er så drita lei av skolen nå at det går ikke ann å beskrive det med ord. -.- Skal slappe av masse masse masse osv osv! hehe, uff! Gleder meg kjempe masse til sommeren nå! Det eneste som er er dumt med sommeren i år er at jeg aldri mer får gå i klasse 10a på marikollen skole. :( Det kommer til å bli forferdelig trist. Kjenner jeg blir trist bare av tanken på avsluttningen vi skal ha. Men jeg vet at vi kommer til å holde kontakten, for vi har blitt en så fin og sammensveiset gjeng de tre årene vi har gått på ungdomsskolen. :-)

Skulle egentlig være med Christer idag, men han kunne ikke likevel! :( Men jeg har hatt en gøy dag selvom. Etter skolen hentet min søster meg og vi kjørte på butikken og handlet for mamma! Etter det gikk vi på senteret og shoppet. Woho! Var der i nesten 4 timer. :-p Jeg kjøpte ny bikini, to nye topper og to dritkule boksere! :-D
Senere kjørte vi mamma på besøk/fest, vet ikke hva jeg skal kalle det! :D jentekveld, om du vil! - og mens hun var der tok jeg og min søster sol på senteret, så kjørte vi hjem og sang singstar! yeeej, jeg knuuuuuuste henne alle gangene! :-D I Elleve tiden hentet vi mamma også kjørte vi hjem! (H)


Måtte ta på meg lue og jakke når vi skulle hente mamma, det var drit kaldt ute! :D

GOD NATT ! :-D

4 kommentarer:

  1. åå for en koslig dag:D!
    hørtes døds gøy ut <3<3

    gleder meg til mandag ^^ :D:D<3

    SvarSlett
  2. jepp, var kjempe koselig! <3 :D

    JEG OG! :D Blir drit gøy !! <3 :D:D

    SvarSlett
  3. det var en kjempegøy dag:D så herli når d er fint vær ute.. gleder meg til sommeren.. da må vi ta en biltur..:D

    SvarSlett
  4. jaaaaaaa! Til Ålesund :D <3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3