søndag 26. april 2009

DEN STORE DAGEN

Idag skal Stefan konfe seg! :D

Nå har vi nettopp spist frokost og alle holder på å stelle seg. Mens jeg sitter på dataen, :D lover godt når jeg skal være ferdig påkledd og sånn innen 12.00. Men jeg er rask jeg!
Han skal konfe seg borgerlig, det samme som jeg gjorde for akkuratt et år siden i dag, og seremonien begynner klokken 14.00 i Grieghallen. Senere på dagen skal vi ha besøk, og vi har leid et lokale i Sandviken. Vi pyntet ferdig bordene i går kveld, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er dritt missunnelig! :P hehe, det er akkuratt sånn jeg ville ha det til min konf i fjor, med grønt og hvitt, og sånn fotball tema! Men siden jeg er jente, måtte jeg har rosa! haha!

Har du konfet deg, eller skal du? Borgelig eller i kirken?

Slenger to bilder fra når jeg og Astrid var i byn i går! :D Vi møtte Emilie, Lisa og Marie! hehe! Sykt fancy kanin! :D

3 kommentarer:

  1. jeg har prøvd :D men får ikke blogg.no til -.- skjønner ikke html koder og drit :D haha!

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3