onsdag 22. april 2009

VIL HA SOMMERFERIE

I want it right now!

Nå lengter jeg etter sommeren! Så sick amazing grace mye! Gleder meg så insaaaaaaaane masse.. Har sikkert skrevet det før, men det er så herlig å stå opp om morgenen å se solen skinne inn gjennom vinduet, og jeg kan finne frem sommerklær, og ikke bare sånne kjedelige, ensfargede og varme gensre.
Den 25.juni (dagen etter at vi slutter på skolen) drar jeg til Tyrkia sammen med pappa, stefan (bror), irmelin (pappa sin kjæreste), jeanett (stesøster), sindre (stebror) og Are (jeanett sin type)!! Blir rævgøy! :p hvis du vil se hvor vi skal, så bare trykk deg inn på denne linken her: http://www.detur.no/catalog.cfm?nHotelNo=21666&nonlinecatalogueNo=15207&nmenuid=3222
Den 17.juli drar jeg på Dana Cup sammen med 94 guttene til Bergen Nord. Det blir drittgøy, og jeg gleder meg som en liten unge! :D Alle skal bo sammen på et feriesenter, men finner ikke link til det! :( trist! :D
Den 27.juli skal jeg på Norway Cup! Det er det jeg gleder meg mest til! :D Vi kommer hjem fra Danmark om mandagen den 27 juli, mens Norway Cupen egentlig begynner 26, så jeg skal ta morgenflyet bort der, mest sannsynlig!! :D Woho!

Hva skal dere i sommerferien? :D Fortell! :D

SNAKKES :-D

6 kommentarer:

  1. stine, vi må bestille flybiletter :D

    SvarSlett
  2. hon sporte ka vi skulle astrid , daaaa :P
    eg ska kule an

    SvarSlett
  3. hehe, mamma å de ordner sikkert med det, Astrid! :p jeg gidd hvertfall ikke stresse med det :p

    SvarSlett
  4. eg reiser til syden på onsdag, eller skal ta toget til oslo på onsdag, så går flyet kl 7 om morgenen:P så på torsdag kl 4 vertfall så ligger eg å soler meg på kreta:D:D reiser til alanya 13 juni også..:D:D

    SvarSlett
  5. SYYYKT URETTFERDIG! Jeg skulle fått lov av mamma å være med!!! :( :D <3

    SvarSlett
  6. ja, hehe:P neste gang kanskje:P

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3