fredag 17. april 2009

SUNNY DAY

Well, hello there!

GRATULERER SÅ MASSE MED 16ÅRS DAGEN ØYVIND HAGEN! :) <3>




åååh, psyko fin kjole som jeg har dritt lyst på! Skal bestille den, men må først måle meg og sånn! :D wiwi

Idag har jeg vært på Salhusbanen fra 15-18, sånn ca! :D Var dritgøy idag, det er så herlig å spille fotball når det er så fint vær!
Spilte kamp mot tertnes i går, første seriekamp! Og vi vant 5-3! Har så sick amazing vondt i beina nå! :p Nå sitter jeg bare på sofaen og slapper av! Har nettopp sett norske talenter mens jeg har gomlet på snop! :p

Imorgen skal jeg være med myggen, og jeg skal kanskje grille meg Malin, Ane, Kristina, Helena og Astrid på formiddagen, hvis jeg får lov! :)

Men nå skal jeg se Senkveld, fredagens høydepunkt, med Thomas og Harald! De mest geniale folkene jeg vet om! Digger alt ved de! :p

Hva har dere gjort på idag? :-)

SNAKKES :-D

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til i morgen <3<3:D:D
    PSYKO BITCH ! :*

    likar den nye headeren din ^^,

    <3<3

    looove <3

    SvarSlett
  2. Kjolen var sinnsykt fin, åe <3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3