tirsdag 21. april 2009

SNART AVSLUTTNING PÅ SKOLEN

Og vi har ikke begynt å sette opp forestillingen engang ! -.-

Enkelte ting tar bare lengre tid. Og det irriterer meg! Egentlig er jeg en jente som elsker musikk-faget på skolen, fordi jeg spiller gitar på fritiden og syns det rett og slett er kjempegøy. Jeg begynte å like det når jeg gikk på barneskolen, fordi i musikktimene alltid var kejmpe gøye, og vi fikk ofte prøve nye instrumenter og det var liksom det faget utenom gym der en slapp å sitte på pulten å gjøre oppgaver! Men nå på ungdomskolen har dette blitt snudd opp ned!
I åttende klasse fikk vi ikke spille en dritt! I niende klasse fikk vi ikke spille en dritt! Og i tiende har vi ikke fått spilt en dritt! BARE TEORI OM MYE ANNET DRIT SOM INGEN KOMMER TIL Å HUSKE UANSETT!! (Jo faktisk så har vi spilt noen ganger vi har hatt vikar, men da har alle bare hamret ivei på alt og ingenting, - skikkelig festlig!)
Læreren er ikke akkurat noe å skryte over. Tror han er verdens morsomste og lager spørsmål om seg selv og hjembyen på en viktig prøve som teller mye til sommeren! Hele fyren går meg på nervene! Også er han vekke nesen hele tiden! Han har gitt oss i oppgave å komme med forslag til hva vi kan fremføre på avsluttningen, men det ser ut som om han har brettet sammen alle lappene med forslag og kastet de i bosset, for han har nemlig sittet opp heeeeeelt andre ting og sanger enn vi har foreslått! ååååhr! Holder på å klikke for meg! -.- har gledet meg lenge til avsluttningen, men nå er ikke gleden så stor lenger!!!!

1 kommentar:

  1. jeg er heeelt enig! men håper avslutningen blir bra uansett :D

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3