lørdag 4. april 2009

SICK AND TIRED

Når det endelig er påskeferie, så blir jeg syk -.- :p

Ligger på sofaen med dataen på fanget, et glass med pepsi og masse snop! :D hehe, har det som oftest bra når en er syk! :p
Jeg har faktisk vært ute en tur idag, var med mamma på rema1000 og handlet, så gikk vi på kamp med Stefan. Han skulle spille internkamp med junior laget til Bergen Nord. De tapte 6-5 mot Bergen Nord sitt u-lag. :)
Jeg så ikke hele kampen fordi jeg er syk, og jeg orket ikke være ute mer! :)

På mandag skal jeg til Fedje, på Ingeborg sin hytte! Og der skal vi være til onsdag! :) Gleder meg kjempe masse, og håper jeg blir frisk til det.. :p

Skal snart se Fullham - Liverpool. Hvis jeg ikke sovner da! :D Er sykt trøtt -.- har nesten ikke sovet i natt :)

hehe, bildene under er av de to bokserene jeg kjøpte i går! Sant de var kul? :D Og bikinien jeg kjøpte! Ligger ikke ut bilde av den på meg, så tok bare et bilde av den! :D



SKAL DERE NOE SPESIELT IDAG? :-D

6 kommentarer:

  1. God bedring Stine!:) Hvordan virket nesespayen med menthol?:P

    SvarSlett
  2. Takk :)
    Den funket kjempebra!! Men kan kun bruke den 2-3 ganger daglig.. -.- Har lyst å bruke den hele tiden xD :D

    SvarSlett
  3. hehe:P eg kom nettopp på en ting.. det var sykt tidig når hun damen kom bort og kjeftet fordi du hadde byttet om på pakkene med boxere:P hahaha

    SvarSlett
  4. den bikinien har malin og kristina også :D men den er dødssøt da!

    SvarSlett
  5. hehe, 3 med make bikini nå jaa x) hahaa <3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3