torsdag 2. april 2009

PARADISE HOTEL?

Dritkjedelig program -.-

Tipper jeg er uenig med over halve befolkningen når jeg sier at paradise hotel er kjedelig. :p men det er jo det? haha, jeg så halve første episoden når det begynte, skjønner ikke hvorfor folk syns det er så gøy? Masse drama og drit, ikke det som interesserer meg mest! :D jaja

Hva syns dere om Paradise hotel?

Spilte kamp idag mot Nbk/Kvernbit/Eikanger. Vi kjørte over de, og resultatet ble 7-0 til oss. Har masse bilder fra kampen, men ikke så bra bilder.. Orker ikke ta de innpå nå for jeg skal sove om 10 min!! :-)

Gleder meg kjempe masse til i morgen, da er det påskeferie og jeg skal være med Christer! <3>

GOD NATT FOLKENS ! :-)

11 kommentarer:

  1. HALLO !!!!
    paradise eier jo :D:D:D <3 men kjipt at jeg (ida) røk ut :C

    SvarSlett
  2. NOT! :D Drittkjedelig! Men du kommer jo inn igjen, alle sier jo hun vinner?! :D :D <3<3

    SvarSlett
  3. ja, håper det :D (h) <3<3

    SvarSlett
  4. Paradise e jo bra stine! Masse drit som skjer, men det e jo spennende!

    SvarSlett
  5. Masse drit ja, jeg syns ikke det er spennende! :D haha :D :D

    SvarSlett
  6. FEILAR!!
    Pardise er liksom det beste som går på TV honey <3<3!
    du SKJØØØNAR ikke du ! <3:*

    LOVE <3

    SvarSlett
  7. feilar DEG? :D hehe!!
    jeg skjøøøøønnar ikke det nei! :D for føste gang så skjønnar jeg ikke! :D <3<3<3

    SvarSlett
  8. Paradise eier :D

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3