søndag 15. mars 2009

STEMMINGEN ER FERDIG!

Bare kjedelige resultater denne gangen!

Hvilket lag holder du med i premier league?

Liverpool FC = 27 stemmer
Manchester United FC = 43 stemmer
Arsenal FC = 5 stemmer
Chelsea FC = 5 stemmer


Denne gangen var det Manchester United som fikk flest stemmer! -.- skjønner ikke helt det derre! At folk gidder å stemme på et sånn drittlag! Liverpool er laget! Få det inn! :D

Hvilken brus liker du best?

Coca cola = 17 stemmer

Fanta = 8 stemmer
Tropo = 0 stemmer
Pepsi = 1 stemme
Pepsi Max = 16 stemmer
Sprite = 2 stemmer

Her var det Coca cola som ble stemt til topps! Bare én stemme mer enn Pepsi Max! Selvom det egentlig er Pepsi som er klart best! 8) :D

7 kommentarer:

  1. ååneei,for en kjedelig blogg du har STINE!
    næææt! LOVE IT:D<3
    peace out homie

    SvarSlett
  2. Myyyggen! Gå å legg deg! <3

    best at du liker den!! :D:D:D

    Peace out! (K)

    SvarSlett
  3. Jeg la meg rett etter jeg hadde surfet litt på din teite blogg side daaa`aa (K)!

    Love you BITCH<3!

    SvarSlett
  4. Teite? Feiler deg? :O haha

    Love you HONEY! <3 :*

    SvarSlett
  5. Haha! tullar med deg PER!:D

    Løøøøøøøøv 4 evah LIZZOM!<3:*

    SvarSlett
  6. Best for deg lizzm! :D
    æsj, jeg må lese 10 sider engelsk, for å forberede meg til tentamen nå!!! -.- syyykt kjedelig! :D

    SMAASK <3<33<3<3<3 :*

    SvarSlett
  7. OMG, HERREGUD LIZZOM! SÅ TEIT! HVORFOR MÅ VI GÅ PÅ SKOLE LIZZOM!!?:S:S
    LYKKE TIL LIZZOM<3<3<3<3<3

    SPANKES HONEY<3:*

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3