onsdag 11. mars 2009

SKOLE, TENTAMEN, LEKSER! BLÆÆÆH!

Mandag 09.03.2009

Idag begynte skolen igjen. Dødskjedelig dag. Hadde gym i første timen, som var det eneste positive med skoledagen.. -.- Når jeg kom hjem gjorde jeg litt lekser, så sov jeg, og klokken seks trente jeg med guttene på Salhusbanen. Treningen var ikke så gøy den heller. Tror alle var litt ute fortsatt etter ferien. :p Når jeg kom hjem så jeg 24, så sov jeg! :) Fikk også tilbake naturfagsprøven om celler og arv idag! Fikk 5'erD

Tirsdag 10.03.2009

Idag har Cristian bursdag! Gratulerer så mye med 16års-dagen din! Og jeg sier til deg, som astrid sa til meg, du trenger ikke å dra nytte av fordelene med en
gang! :) Håper du har kost deg masse idag!

For det har nemlig jeg!
Begynte dagen med å spise to kiwier, noen druer, nesquick (frokostblanding) også drakk jeg to glass med appelsinjuice! Var bare grådig sulten når jeg våknet! :)
På skolen gjorde vi ikke så masse! Som vanlig slappet jeg og Malin av i mattetimen, og satt å maste om alt mulig. Skikkelig koselig. Så fikk jeg tilbake matteprøven fra forrige uke, hvor jeg fikk 5'er! :D hehe, kjempestolt! :D
Etter skolen var jeg på senteret en liten tur med Ingeborg, men kan ikke skrive hva vi gjorde der! :p
Så om kvelden var jeg på kickboxing! Var dødstungt idag! :p Tipper jeg kommer til å ha gangsperr i hele kroppen i morgen! -.- jajajaj, overlever nok! :D
Når jeg kom hjem ventet et herlig resultat på TV på meg! :D Fikk egentlig oppdateringen før jeg kom hjem, men Liverpool ledet hvertfall 2-0 over Real Madrid til pause, ved scoring av Torres og Gerrard! Etter at jeg var ferdig å dusje, og skulle slå på til andre omgang, ledet Liverpool 3-0! :D Nok en scoring av Gerrard! :D Til og med Dossena kom på scoringslisten idag, og scoret et fint 4-0 mål! :D
Med 5-0 sammenlagt har vi nå klart å booke plassen blant de åtte siste i Champions League! :D Gleder meg til kvartfinalene! :D

Men nå er jeg stup trøtt! :D skull ha lagt meg for leeenge siden! :p

Good Night Everybody! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3