torsdag 19. mars 2009

BARE MATTE TENTAMEN IGJEN!

Sykt herlig å nesten være ferdig nå..

meeeen, så ligger jo selvfølgelig eksamen rett rundt hjørnet og lurer. Jeg gleder meg så enormt masse til vi er ferdig med eksamen. Vi skal ha eksamen tidlig i år, så siste måneden på skolen har vi nesten ingenting å gjøre.. Da får vi sikkert øvd masse til avsluttningen, og så får vi bare nyte den siste tiden sammen. :D

Idag hadde vi nynorsk tentamen. Det gikk ganske bra føler jeg. Har alltid en god følelse etter nynorsk tentamen, aner ikke hvorfor. :D Skrev fire sider om noe som faktisk hadde handling, haha, og det er ikke så ofte jeg fårt til! :D

Senere på dagen var jeg på Salhusbanen med Myggen og Astrid. Vi gikk bort ca en og en halv time før trening, og spilte og hadde da kjekt!! :D
Jeg og Myggen har seriøst bodd på banen denne uken! wohooo, dette var 3 dagen! vi er kul! :-P


På lørdag er det Åsane Cup, og jeg gleder meg kjempe masse!! :D
Imorgen skal jeg være med Christer, og jeg gleder meg nesten mer til det! <3 :*

Hva har dere gjort på idag?

God natt, og sov godt!! :-D

2 kommentarer:

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3