tirsdag 17. mars 2009

ENGELSK TENTAMEN

Herlig å være ferdig med engelsken nå!

Begynte med å gå på skolen for å ha engelsk tentamen klokken 08.20 i dag morres. Temaet denne gangen var 'Aboriginal peoples', noe jeg syns var drit vanskelig å forstå, fordi jeg ikke er den aller beste i engelsk! Men jeg fikk hverfall skrevet 4 sider, og satser nå på det beste! :)

Senere på dagen var det egentlig kick boksing på åsane treningssenter, men jeg og myggen fant ut, siden kick boksingen er så utrolig kjedelig for tiden, at vi heller kulle gå på Salhusbanen!! Og det gjorde vi! (H) Vi syklet bort i fem- halv sekstiden, og kom ikke hjem igjen før i halv ti tiden! :D Hadde det dødsgøy der! :p hehe, humoren vår er uten tvil noe for seg selv! x) :p På en bra måte altså! :D
Vi tok oss en laaaang joggetur sånn at vi ble kliss våt i håret, ble sykt sliten etter det! :O NOT! ;D Så fikk vi tyggis av en på junior laget! ;) Husker ikke hvem det var fra! :D haha

Vi tok masse bilder, noen bra og noen mindre bra! :-D HAHA! (6) kan skylde på at jeg ikke er den beste fotografen! :D
Det er skikkelig gøy å være med deg Myggen! :D Du er en heerlig jente med mye galskap inni! <3>

Legger ut noen bilder her, bare trykk på de så blir de større! :D





KOS DEG MED DE NYDELIGE BILDENE AV OSS, OG HA EN GOD NATT! :D

3 kommentarer:

  1. wooho:D! jeg er første som kommenterer (A)
    lovely innlegg:D mange herlig bilder:D!
    Døds gøy å være med deg også stinkypinky<3<3:D
    HAHA! vått hår 4 life lizzm!
    Stolt over å være fast beboer på your blogg(K)(H)!

    XOXO caroline girl<3

    SvarSlett
  2. Søren at vi ikke fant ut hvem sin bag det var!! :@ :D HAHAH! :D
    Sikkert han du vet, med telefonen!! :D kan ikke nevne navn tilfelle han ser det!! :D (A)
    Dette må gjenta seg en dag eller to ! :D hhihi, du skal få sove nå sweety! <3

    God naatt peewzeluz! <3 :D :*

    SvarSlett
  3. God Morgen du:D<3
    haha! ja han ja:P!
    det må gjenta seg en del ganger ja:D
    var døds gøy!:D
    jeg sov veldig godt btw <3<3

    løøøøøøøv<3

    SvarSlett

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3