lørdag 28. februar 2009

KJEDELIG LØRDAGSKVELD

Lørdagskvelder skal ikke være kjedelig -.-


æsj, idag har vært kjedelig. Har vært en tur på løiten lys med pappa og Irmelin. Stefan skal snart konfe seg, så da må vi handle inn ting! :) Fy søren, ifjor når jeg skulle konfe meg, fant jeg nesten ingenting jeg likte, men idag! fant sykt masse fint! ideene bare fosset inn! -.- hehe, kjipt.

Som sagt, har det vært en kjedelig dag, og jeg har begynt å strikke! :D haha, har strikket et brunt pannebånd med en stripe på ! (H) skikkelig stolt :D måtte jo finne på noe! :)
sånn ser det ut altså ! :D

Hva gjør du når du kjeder deg? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3