torsdag 12. februar 2009

NY BLOGG :D

wii, da har jeg blogg også! Dødsbra :p

Aner ikke hva jeg kommer til å skrive her inne, men tipper det blir om hverdagen min. Eller noe i den duren! :D
hehe, må forteller litt om skoledagen mens jeg er her! :D
I engelsktimen idag hadde vi en syk vikar! Dritbra, har ikke peiling på hva hun het, men hun var dritt dårlig i engelsk og skjønner egentlig ikke hva hun skal som lærer? :p
Hvertfall, så snakket hun masse om seg selv, og plutselig mens hun satt på kateteret sa hun:
"jeg synger opera, vi har vår siste forestilling i kveld! Kom å se!" så lo hun av seg selv!
Fy faen, trodde jeg skulle dette av stolen! :D
På slutten av timen sang hun for oss også, skikkelig nyedelig sang! NOT! :D Filmet det i tillegg, skal se om jeg får lagt den ut her! :p
Jau, nå skal jeg spise middag :D hjemmelaget pizza :p :p


Ha en trivelig aften =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3