lørdag 14. februar 2009

BEAUTIFUL DAY

Thank God It's Friday :D

ooh, jeg elsker fredager! :p har korte skoledager og så skjer det alltid noe gøy om kvelden! :D alt fra bingen til kino liksom! :p

Skoledagen idag gikk dødsfort, og var egentlig ganske gøy. I de to første timene hadde vi kunst og håndtverk med Gunn og Anine! :D Begynte på nytt tema, -> DESIGN! Så var vi på dataen og skrev om hver sin designer, siden alle skal ha en fremføring om en. Jeg har valgt å ha om Calvin Klein.

I spisepausen var jeg vakt i gangen med Kristina og Johan-Frederic! Sykt digg! De som står vakt skal kaste ut alle 8 og 9.klassingene som vandrer i gangene. woohoo, jeg og Kristina eide. Kastet ut dødsmange! :D

I tredje timen hadde jeg fransk! Helt klart den kjedeligste timen, og jeg holdt som vanlig på å dø av kjedsomhet, men naturfag i siste time med Aaudhil gjorde alt mye bedre! :D Vi hadde om menstrausjonssyklus og prevensjonsmidler! :p Syns det var dødsgøy, men er sykt irriterende når visse folk, nevner ikke navn, skal være barnslig å ødelegge hele undervisningen! Er bare teit spør du meg!

Wii, i 21.00-tiden var jeg på kino med Christer! :D Syt koslig<3 vi så 'yes man'. Kanonbra film. :D Har sett den en gang før, men den var like bra idag! :p Og imorgen er det 'Sentrums Cup' med damelaget. Vi mangler et par damespillere, men tror vi stiller med ganske bra lag! :) Håper vi gjør det bra. Skal kun spille to kamper i morgen, klokken 10.00 og klokken 13.00. :)

bilde fra skolen idag :D

Good night - sleep tight! :b

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3