torsdag 12. februar 2009

FOTBALLTRENING :D

wohooo, idag var treningen drit gøy !

hehe, det er alltid gøy på trening egentlig. Men idag var det ekstra gøy! Vi måkte når vi kom, i ca en halvtime, ikke så altfor gøy, men det gikk fort når jeg og Astrid kastet snø i stedenfor! :D
Etter måkingen tok vi noen dragninger frem og tilbake på banen, så spilte vi resten av treningen!
wii, jeg elsker å spille på trening. Elsker alt med fotball i grunnen! :b Hvertfall så hadde vi to lag mot hverandre på ganske stor bane! Drittgøy, og med tanke på at 93 guttene sin trening tidligere på dagen ble avlyst pga snø, ble det enda gøyere! (6)

JURK, i morgen har jeg naturfagsprøve. Tok den egentlig i forrige uke, men fikk hosteannfall eller noe, begynte hvertfall å hoste noe sykt, så jeg fikk gå ut, og skal ta den igjen i morgen! :p Gruer meg litt, men tror det skal gå bra! =D

skal på kino imorgen også <3 gleder meg :*

God natt folkens :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3