lørdag 28. februar 2009

LONG TIME NO SEE

Begynner å bli en stund siden sist gang jeg blogget!

Jeg er ikke den typen som klarer å holde dette oppdatert hele tiden! Prøver så godt jeg kan, men som dere ser, er jeg ikke så flink! :D

jaja, de siste ukene har vært ganske hektiske. :p Masse fotball og skole. Men nå er det vinterferie, og tid for å slappe av! :D hehe, jeg har fått hjernerystelse, så kan ikke gjøre noe annet enn å ta det med ro! Får ikke lov til å løpe, eller jogge, eller hoppe, eller noenting! Kan gå, selvfølgelig, men helt rolig. :P Føler meg som den heimingen, for jeg kan nesten ikke være med på noe. Mange som har spurt meg om å bli med på skitur, noe en vinterferie egentlig burde inneholde, men jeg kan ikke! :D stakkars meg :p men satser på at jeg blir frisk i løpet av uken! :D

wii, vi har bestilt sydentur til Tyrkia i sommer også. Er ikke så lenge siden det ble avklart at vi skulle reise. :) Skal til Marmaris og drar 25.juni, sammen med pappa, irmelin (pappa sin kjæreste) Stefan (lillebror), Sindre (ste-lillebror), Jeanett (ste-storesøster) og Are (Jeanett sin type) :D Blir så sinsykt gøy! :D Gleder meg masse! :P
17.juli skal jeg på Dana Cup med Bergen Nord gutter 94. Astrid skal være med meg der, gleder meg enormt masse til det også! :D Skal bli en bra ferie. :)

Har du noen ferie planer? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
10. KLASSE TRINNET <3

NYTTÅRSBALLET 2009

NYTTÅRSBALLET 2009
Herligste gjengen noensinne <3